132631
Book
In basket
(Psychologia Biznesu)
Symbol UKD: 005.32:159.9:316.6:316.7:316.35.023.6
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do, 2006.
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.
Availability:
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 31-236 (1 egz.)
Notes:
General note
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do, 2006.
Summary, etc.
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again