Form of Work
Książki
(50)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(44)
only on-site
(21)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(34)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 3
(5)
Czytelnia Książek i Czasopism
(19)
Wypożyczalnia krótkoterminowa
(1)
Czytelnia Zbiorów Regionalnych
(2)
Author
Znaniecki Piotr
(4)
Huma Maria
(3)
Gorczyca Krzysztof
(2)
Niećko Ireneusz
(2)
Słowiński Mirosław
(2)
Wasilewicz-Niedbalska Wiesława
(2)
Zięba Wojciech
(2)
Aldridge Alan
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Bełczowski Piotr
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bojarska Anna (1946- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Golka Marian
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Jakubek Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Karwowski Michał
(1)
Kasprzycki Dariusz (1971- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Krzystkiewicz Małgorzata
(1)
Kumar V. (1957- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Maison Dominika
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Miczyńska-Kowalska Maria
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Mróz Teresa
(1)
Nowakowski Jerzy
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Partycki Sławomir (1951- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Próchniak Ewa
(1)
Płonka Michał
(1)
Quain Bill
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Rapaille Clotaire (1941- )
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Stanisław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szopiński Tomasz
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zając Aleksander
(1)
Zaltman Gerald (1938- )
(1)
Zaltman Lindsay H
(1)
Zdybel Alicja
(1)
Zygadło Jerzy
(1)
Zymonik Krzysztof
(1)
Łętowska Ewa (1940- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Żabczyński Aleksander
(1)
Żakowski Maciek
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(50)
Language
Polish
(50)
Audience Group
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Subject
Konsumenci (ekon.)
(39)
Kupno i sprzedaż
(10)
Obsługa klienta
(9)
Marketing
(7)
Jakość wyrobów
(5)
Spożycie
(5)
Lojalność konsumentów
(4)
Żywność
(4)
Artykuły konsumpcyjne
(3)
Konsumenci
(3)
Polska a Unia Europejska
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Usługi
(3)
Handel elektroniczny
(2)
Higiena
(2)
Kosmetyki
(2)
Leki
(2)
Medycyna
(2)
Postawy
(2)
Prawo cywilne
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie
(2)
Środowisko człowieka
(2)
Artykuły konsumpcyjne a ekologia
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hipoteka
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kredyt
(1)
Kultura
(1)
Lojalność
(1)
Marketing partnerski
(1)
Masy (socjologia)
(1)
Monopol
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Nieświadomość
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama
(1)
Reklama a dziecko
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjologia kultury
(1)
Stopa życiowa
(1)
Testy
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska a Polska
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zachowanie
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Subject: time
1989-2000
(4)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
Subject: place
Polska
(3)
Chełm - Urząd Miasta
(2)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
50 results Filter
No cover
Book
In basket
(Jak Rozumieć Prawo... ; 4)
Symbol UKD: 347.4-052(438)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 140060 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 161284 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Symbol UKD: 658.8:339.138:366.1
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-153 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Symbol UKD: 339.138:366.1
Tyt. oryg.: Marketing metaphoria : what deep metaphors reveal about the minds of consumers, 2008.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 223081 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 160544 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 36-1 (1 egz.)
Book
In basket
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. - Warszawa : Difin, 2017. - 238 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-357 (1 egz.)
Book
In basket
Klient w sieci organizacyjnej / Stanisław Skowron. - Warszawa : Difin, 2013. - 176, [1] s. : il. ; 23 cm.
Symbol UKD: 366.1:658.1/.5:005
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta? jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 213930 (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta. Dla przedstawienia podejść stosowanych w różnych pracach naukowych autorzy zebrali ponad 500 publikacji z zakresu badań i modelowania satysfakcji klienta. Dało to obraz prowadzonych badań w różnych krajach oraz różnych branżach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 221507 (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing)
Symbol UKD: 658.3:339.138:659.1:658.818
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-347 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. 33 Qua Era (1 egz.)
Book
In basket
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Symbol UKD: 366.1:338.46:004.738.5
Aneks.
U góry okł.: E-administracja, e-turystyka, e-bankowość, e-handel.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 33-264 (1 egz.)
Book
In basket
Ruch konsumentów / Aldona Jawłowska. - Warszawa : Wiedza Powszechna, 1981. - 247, [1] s. ; 19 cm.
(Omega : biblioteka wiedzy współczesnej ; 365)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 98252 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : il., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt.36-29 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 34-65 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 204223 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 158929 (1 egz.)
Book
In basket
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przeł. Maciek Żakowski. - Warszawa : Sic!, 2006. - 204, [1] s. ; 21 cm.
(Key Concepts)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 167599 (1 egz.)
Filia nr 3
There are copies available to loan: sygn. 33 Ald Kon (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów : komentarz / Ewa Łętowska. - Wyd. 2 zaktual. i uzup. - Warszawa : C. H. Beck, 2001. - XIV, 220 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 159956 (1 egz.)
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 34-485 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 222499 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again