Form of Work
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(32)
only on-site
(15)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(31)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 3
(1)
Czytelnia Książek i Czasopism
(14)
Czytelnia Zbiorów Regionalnych
(1)
Author
Antczak Mariola
(2)
Lisowska Renata
(2)
Niedbalski Jakub
(2)
Puś Wiesław
(2)
Ropęga Jarosław
(2)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Barszczewska-Krupa Alina (1932-2001)
(1)
Bembenek Bogusław
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Borowicz Andrzej
(1)
Brodowska-Kubicz Helena (1914-2003)
(1)
Chmieliński Maciej
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Czerwińska Jadwiga
(1)
Daniłowicz Paweł
(1)
Drzazga Dominik
(1)
Dynkowska Julia
(1)
Dzieciuchowicz Jerzy Zygmunt (1943- )
(1)
Filipczak Małgorzata
(1)
Ford Sam (1983- )
(1)
Gajos Mieczysław
(1)
Gazda Grzegorz (1943-2020)
(1)
Glinkowska Beata
(1)
Granosik Mariusz
(1)
Green Joshua (1972- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Iwińska-Knop Krystyna
(1)
Izdebska Agnieszka (filolog)
(1)
Jabłońska Marta R
(1)
Janiak Bronisława
(1)
Janicka Iwona
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Kaczor Idaliana
(1)
Krawczyk Ryszard Paweł (1955- )
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Kubicka Hanna
(1)
Kucharski Leszek (1967- )
(1)
Kudra Andrzej
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(1)
Lemann Natalia
(1)
Lisek-Michalska Jolanta
(1)
Liszewski Stanisław (1940- )
(1)
Majer Andrzej
(1)
Malinowski Andrzej
(1)
Marynowicz-Hetka Ewa 1946-
(1)
Małek Eliza
(1)
Nowaczyk Adam
(1)
Płachcińska Krystyna
(1)
Płuciennik Jarosław (1966- )
(1)
Rossa Agnieszka
(1)
Sahaj Tomasz (1966- )
(1)
Sibińska Anna
(1)
Starosta Paweł
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Sułkowski Bogusław (1943- )
(1)
Sztabiński Grzegorz (1946- )
(1)
Szweda-Lewandowska Zofia
(1)
Szydłowski Cezary
(1)
Szymczak Jan
(1)
Walczak-Niewiadomska Agata (1977- )
(1)
Wawrzyńczyk Jan
(1)
Wróblewski Michał (1985- )
(1)
Włodarczyk Jerzy
(1)
Zatora Anna (1990- )
(1)
Zdrodowska Magdalena
(1)
Znajmiecka-Sikora Marta
(1)
Year
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(6)
Time Period of Creation
2001-
(14)
Country
Poland
(45)
Language
Polish
(44)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Kulturoznawcy
(1)
Medioznawcy
(1)
Subject
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Czytelnictwo dzieci
(2)
Czytelnictwo młodzieżowe
(2)
Innowacje
(2)
Mniejszości narodowe
(2)
Odbiór społeczny
(2)
Opieka społeczna
(2)
Prawo
(2)
Promocja czytelnictwa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rodzina
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Żydzi
(2)
Abstrakcja geometryczna
(1)
Abstrakcjonizm
(1)
Aktywizacja społeczna
(1)
Antropologia
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Brodowska-Kubicz, Helena
(1)
Broń palna
(1)
Chłopi
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Folklor
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gotycyzm
(1)
Humboldt, Wilhelm von
(1)
Hymn grecki
(1)
Hymn indyjski
(1)
Hymn łaciński
(1)
Indywidualizm (filoz.)
(1)
Integracja społeczna
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internauci
(1)
Internet
(1)
Język francuski
(1)
Język polski
(1)
Język ukraiński
(1)
Kadry
(1)
Kamiński, Aleksander (1903-1978)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura staroruska
(1)
Marketing
(1)
Matematyka
(1)
Miasta
(1)
Mniejszości religijne
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Nauki społeczne
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Oświata
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Poezja
(1)
Polityka
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemoc
(1)
Przestrzeń
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publicyści
(1)
Religijność
(1)
Retoryka
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Skróty francuskie
(1)
Socjologia
(1)
Spostrzeganie
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Style i kierunki artystyczne
(1)
Symulacja
(1)
Teoria estymacji
(1)
Topologia
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wojsko
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Subject: time
1901-2000
(11)
2001-
(9)
1801-1900
(6)
1701-1800
(3)
1501-1600
(2)
1989-2000
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
Subject: place
Polska
(11)
Łódź (woj. łódzkie)
(3)
Chełm (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Europa
(1)
Niemirów (woj. podlaskie)
(1)
Genre/Form
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Publicystyka polska
(1)
Zło
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
45 results Filter
Book
In basket
(Komunikacja i Media)
Symbol UKD: 316.77(438):821.162.1(091)-92"20"
Bibliografia, netografia na stronach 225-244.
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa, a jaki za pomocą obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny. Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy i Szymona Hołowni. Ponad pół tysiąca osób czytało ich felietony, spoglądało na zdjęcia lub przywoływało skojarzenia z tymi nazwiskami, by określić tzw. image werbalny, wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych, piszących na różne tematy i reprezentujących różne postawy światopoglądowe. Autorka bada image wieloaspektowo, więc książka może być cennym źródłem informacji dla osób pracujących nad wizerunkiem i projektujących komunikację, w tym dla publicystów, przedstawicieli public relations i reklamy, a także dla medioznawców, językoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykę zależności image’u od słów i obrazu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 31-239 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 216714 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 0-135 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 155154, I 155153 (2 egz.)
Filia nr 1
There are copies available to loan: sygn. 929-051 Bro Z ch (1 egz.)
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 929 Brodowska (1 egz.)
Filia nr 3
There are copies available to loan: sygn. R 929-051 Bro Z ch (1 egz.)
Czytelnia Zbiorów Regionalnych
Copies are only available in the library: sygn. Ch XIII B Bro Z ch (3 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 160764 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 217230 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 160769 (1 egz.)
Book
In basket
Symbol UKD: 316.64:316.77:177
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć o hejcie rzeczy, o których nie miał pojęcia, choć wydawałoby się, że jest to zjawisko każdemu dobrze znane, proste i nie wymagające głębokich analiz. A jednak ta książka pokazuje, że jest inaczej. Pokazuje, jak mało możemy wiedzieć o zjawisku, które dobrze znamy. I jak dużo musimy się jeszcze nauczyć. Prof. dr hab. Paweł Łuków
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 31-229 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 160765 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rozprawy Habilitacyjne)
Temat: Topologia
Symbol UKD: 515.1
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 160774 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 160767 (1 egz.)
Book
In basket
Symbol UKD: 821.162.1(091):82(091)]"18/19"(061)
Mater. międzynarodowej interdyscyplinarnej konferencji pt. "Wokół gotycyzmów : wyobraźnia, groza, okrucieństwo", Łódź, 15-18 maja 2001 r. - Tekst częśc. tł. z ang.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 160768 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie)
Symbol UKD: 334.726(438:477)
Monografia zawiera analizę teoretyczną problemów internacjonalizacji o charakterze poznawczym i utylitarnym, a także prezentację badań przeprowadzonych w polskich i ukraińskich mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w związku ze sposobami ich internacjonalizacji. Oparcie rozważań na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw ze znanymi w świecie modelami. Zasadniczą treścią publikacji jest opis i analiza internacjonalizacji przedsiębiorstw w kontekście jej modeli.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 33-525 (1 egz.)
Book
In basket
Symbol UKD: 336.71(438)
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 218961 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łódzkiego)
Symbol UKD: 339.138"1989/..."
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 33-36 (1 egz.)
Book
In basket
Symbol UKD: 004.738.5:316.325:37.013.43:316.77
Szacuje się, że co drugi człowiek na świecie ma dostęp do Internetu, a coraz więcej codziennych aktywności zostaje przeniesionych do cyberprzestrzeni. W tej sytuacji warto się zastanowić nad wpływem globalnej sieci komputerowej na nasze życie. Prezentowana publikacja stanowi wprowadzenie do bogatej tematyki psychologii Internetu, czyli dziedziny zajmującej się oddziaływaniem tego medium na jednostkę. Autorka w przejrzysty i usystematyzowany sposób przedstawiła charakterystykę współczesnych internautów, kreowanie e-tożsamości, cyfrowy narcyzm, agresję słowną w Internecie oraz uzależnienie od cyberprzestrzeni. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków związanych z informatyką i naukami społecznymi oraz osób zainteresowanych wpływem Internetu na człowieka. To cenna lektura także dla rodziców, opiekunów i nauczycieli zajmujących się wychowaniem młodego pokolenia, dla którego cyberprzestrzeń staje się nieodłączną częścią codzienności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
All copies are currently on loan: sygn. I 229077 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 160773 (1 egz.)
Book
In basket
Symbol UKD: 316.811/.815:316.64:316.334.22](438)
Prezentowane w książce problemy teoretyczne i wyniki najnowszych badań dotyczą szczególnie ważnych i wzajemnie na siebie oddziałujących obszarów życia człowieka, jakimi są praca i rodzina. Praca stanowi o podstawach ekonomicznych, dobrobycie rodziny. Rodzina jest najważniejszym źródłem wsparcia dla człowieka, gwarantującym mu również rozwój zawodowy. Jakość wypełniania ról rodzinnych i zawodowych podlega wpływom: polityczno-ekonomicznym, przemysłowym, legislacyjnym, edukacyjnym, związanym z funkcjonowaniem organizacji i procesami zarządzania, co wymaga angażowania specjalistów różnych nauk.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 31-228 (1 egz.)
Book
In basket
(W Poszukiwaniu Idei XXI Wieku.)
Symbol UKD: 316.77
"Co się nie rozprzestrzenia – umiera" – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, autorzy mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 230068 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 33-108 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again