Form of Work
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
available
(16)
only on-site
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(9)
Filia nr 1
(2)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 3
(5)
Czytelnia Książek i Czasopism
(1)
Author
Zasieczny Przemysław
(2)
Bor Jenny
(1)
Claflin Edward
(1)
Coates Wayne (1947- )
(1)
Drukort Magdalena
(1)
Fiedurek Jan (1950- )
(1)
Haigh Charlotte
(1)
Hamm Michael
(1)
Kmieć-Krzewniak Katarzyna (1984- )
(1)
Lipka Justyna
(1)
Merson Sarah
(1)
Meyerowitz Steve
(1)
Ozimek Irena
(1)
Parman Michael
(1)
Pedersen Stephanie
(1)
Petrikowska Kamila
(1)
Radkiewicz Agata
(1)
Samborska Małgorzata
(1)
Weiss Thorsten
(1)
Woźniak Tomasz
(1)
Wysocka Hanna
(1)
Zajączkowski Ryszard (1961- )
(1)
Światły Krzysztof (1988- )
(1)
Świderski Franciszek
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Żywność prozdrowotna
(12)
Odżywianie
(4)
Zdrowe odżywianie
(4)
Higiena
(2)
Starzenie się
(2)
Choroby a odżywianie
(1)
Dietetyka
(1)
Kiełki
(1)
Odporność
(1)
Składniki odżywcze
(1)
Szałwia hiszpańska
(1)
Witaminy
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Żywność wygodna
(1)
Genre/Form
Poradnik
(4)
Wydawnictwa popularne
(2)
Książka kucharska
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(5)
Kulinaria
(2)
12 results Filter
Book
In basket
Symbol UKD: 613.2:641.1
Jesteśmy społeczeństwem, w którym coraz częściej diagnozuje się przypadki cukrzycy, nadciśnienia, udarów mózgu, chorób neurodegeneracyjnych czy osteoporozy. Są one skutkiem nieprawidłowej diety opartej na przetworzonych pokarmach, które nie odżywiają naszych organizmów, a je zatruwają i obciążają. Natura oferuje nam zadziwiające produkty, które przywracają w naszych organizmach równowagę i pozwalają na zachowanie optymalnego stanu zdrowia. Żywność funkcjonalna nie tylko odżywia organizm, ale również ma właściwości uzdrawiające. Autorzy opisują ponad pięćdziesiąt najzdrowszych i uznawanych za życiodajne owoców, warzyw, ziół, korzeni, nasion, grzybów z całego świata. Podają również pełną charakterystykę ich właściwości prozdrowotnych. Na przykład pokrzywa ma silnie odtruwające działanie i oczyszcza organizm, natomiast rumianek działa rozkurczowo i łagodzi stres. Siemię lniane zmniejsza zagrożenie chorobami serca i naczyń krwionośnych. Wbrew powszechnym opiniom, awokado efektywnie spala tłuszcz i utrzymuje prawidłowy poziom insuliny. Aloes działa chłodząco, wspomaga leczenie ran i hamuje stany zapalne. Przy każdym produkcie znajdziesz prosty przepis na deser, koktajl czy pastę. Wypróbuj je, a przekonasz się, że na stałe zrzucisz wagę, odbudujesz system obronny organizmu, Twoja skóra będzie promieniała, a ciało pozostanie młode. Będziesz potrzebował mniej snu i oczyścisz umysł. Wszystkie produkty są łatwo dostępne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 61 Wei Żyw (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Podręczniki Akademickie. Przemysł Spożywczy)
This item is available in 5 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 178055 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 66/69 Żyw (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 664 Żyw (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 66/69 Żyw (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 66-40 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 178908 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 61 Fie Rol (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 61 Fie Rol (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Symbol UKD: 615.322:633.88
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Tytuł oryginału: Sprouts : the miracle foods : the complete guide to sprouting , 2010.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 61 Mey Kie (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The top 100 immunity boosters" 2005. Na okł. podtyt.: produkty na wzmocnienie odporności organizmu. Wyd. 1. pt.: Sposób na odporność.
Książka "100 sposobów na odporność" prezentuje 100 produktów pobudzających mechanizmy obronne organizmu, pozwalających urozmaicić dietę i spowodować, że układ immunologiczny działa sprawnie i chroni organizm przed wirusami. O każdej porze roku warto jeść jak najwięcej świeżych warzyw i owoców. Zawierają one mnóstwo witamin, m.in. A, C i E.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 61 Hai Sto (1 egz.)
Book
In basket
Cierpisz na nawracające migreny lub zmagasz się z nadciśnieniem? Stosujesz farmaceutyki, ale nie przynoszą one oczekiwanych rezultatów? A może chcesz uchronić się przed chorobami cywilizacyjnymi? Dzięki rewolucyjnemu programowi Autora w prosty sposób możesz uniknąć tych dolegliwości. Wszystko za sprawą nutraceutyków - naturalnych składników odżywczych występujących w owocach i warzywach. Poznasz sposoby ich dawkowania i wspomożesz się preparatami prozdrowotnymi. Dzięki nim przywrócisz równowagę biologiczną w organizmie, poprawisz zdrowie i funkcjonowanie narządów. Zniwelujesz stres, opóźnisz procesy starzenia i unikniesz zmian miażdżycowych. W pełni wykorzystasz działanie witamin i minerałów oraz dowiesz, z czym je łączyć, by przyniosły najlepsze efekty. Nutraceutyki - przywróć zdrowie i witalność.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 61 Woź Nut (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 61 Ham Żyw (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The top 100 foods for a younger you" 2007. Na okł. podtyt.: produkty pozwalające cofnąć czas.
Starzenie się jest nie do uniknięcia, ale starzenie się we właściwy sposób jest sztukę. Jeśli chcesz pozostać w dobrej kondycji jak najdłużej, dłużej żyć, czuć się lepiej i wyglądać młodo mimo upływu lat, właśnie nadszedł czas, by zainwestować w dobre zdrowie na przyszłość. Sarah Merson proponuje 100 wypróbowanych i sprawdzonych produktów - z przepisem na potrawę z każdego z nich - poprawiających wygląd i samopoczucie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 61 Mer Sto (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 230559 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 61 Cla Sek (1 egz.)
Book
In basket
Witaminy : zdrowie na talerzu / [redakcja Magdalena Drukort]. - Poznań : Olimp Media, 2019. - 191, [1] strona : ilustracje ; 28 cm.
Czy wiesz, że witamina C nie tylko wzmacnia odporność, ale także stanowi silny przeciwutleniacz zapobiegający procesom starzenia, a z kolei beta-karoten – czyli prowitamina A – wspomaga wzrok i przyspiesza opalanie? Dowiedz się, jak witaminy wpływają na nasze zdrowie i urodę oraz w jakich występują pokarmach. Oddajemy w twoje ręce wyjątkową publikację stanowiącą połączenie poradnika zdrowotnego i książki kucharskiej – w ułożonych alfabetycznie działach poświęconych poszczególnym witaminom znajdziesz obszerne opisy ich właściwości i zastosowania, a także przepisy na pyszna dania z obfitujących w nie składników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 641.5 Wit (1 egz.)
Book
In basket
(Superfoods)
Symbol UKD: 613.2:615.322:641.55/.56
Nazwa drugiego autora na stronie 256. Na okładce: Prawie 80 przepisów na pyszne i zdrowe dania.
Tytuł oryginału: Chia : the complete guide to the ultimate superfood, 2012.
Przed tobą pierwsza książka z serii Superfoods, w której specjaliści od żywienia dzielą się swoją wiedzą na temat najbardziej odżywczych, najbogatszych w minerały, witaminy i białko super pokarmów naturalnego pochodzenia. To publikacje, dzięki którym odkryjesz całą prawdę o niedoścignionych w zdrowotnych właściwościach chia, jarmużu, kokosie, konopiach indyjskich, quinoa, amarantusie i nasionach lnu. Chia, czyli nasiona szałwii hiszpańskiej, to najlepsze źródło kwasów omega 3, wapnia, przeciwutleniaczy i błonnika. Ich super moce doceniali już Aztekowie, a antyalergiczne cechy sprawiają, że chia są chętnie spożywane przez alergików, a także osoby, które nie mogą jeść produktów zawierających gluten. Dzięki temu, że zawierają więcej błonnika, a mniej węglowodanów niż ryż, kukurydza i inne zboża, są polecane osobom będącym na diecie, bo skutecznie tłumią apetyt, dostarczają energii i poprawiają metabolizm. Chia to również świetny super pokarm dla uczniów, studentów i osób pracujących umysłowo – nasiona te słyną bowiem z tego, że ułatwiają uczenie się, poprawiają pamięć, koncentrację, wspomagają układ nerwowy, a u osób starszych mogą zapobiegać rozwojowi demencji. Sprawdź, jakie jeszcze właściwości zdrowotne mają nasiona szałwii hiszpańskiej, dowiedz się, w jakiej postaci najlepiej je spożywać i wypróbuj ponad 75 przepisów na odżywcze i obłędnie pyszne dania z chia, które dodadzą ci energii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 641.5 Coa Chi (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again