Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(2)
Czytelnia Książek i Czasopism
(1)
Author
Cieśla Stefan (1955- )
(2)
Jaworski Władysław Leopold (1929-2017)
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Sibińska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Banki
(3)
Marketing
(2)
Rynek finansowy
(2)
Zarządzanie
(2)
3 results Filter
Book
In basket
Symbol UKD: 336.71(438)
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 218961 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 33-313 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 149469 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again