Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia Książek i Czasopism
(1)
Author
Goranczewski Bolesław
(1)
Szeliga-Kowalczyk Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Jakość usług
(1)
Rekreacja
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., - metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 33-518 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again