Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
only on-site
(3)
Branch
Czytelnia Książek i Czasopism
(3)
Author
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Mruk Henryk
(1)
Taranko Teresa
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Symbol UKD: 339.138:316.77
Miejsce wydania według bazy ISBN online.
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 33-515 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 31-17 (1 egz.)
Book
In basket
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-349 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again