Form of Work
Książki
(10)
Proza
(6)
Audiobooki
(3)
Publikacje dla niewidomych
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(8)
only on-site
(5)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(4)
Filia nr 2
(1)
Wypożyczalnia Zbiorów Audiowizualnych
(3)
Czytelnia Książek i Czasopism
(5)
Author
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(1)
Białołęcka Ewa (1967- )
(1)
Chase Richard B. (1939- )
(1)
Domińczyk Maria
(1)
Downham Jenny (1964- )
(1)
Gołębski Grzegorz
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Ishiguro Kazuo (1954- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kruk Paweł
(1)
Kumar V. (1957- )
(1)
Malanowska Natalia M
(1)
Onichimowska Anna (1952- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Płonka Michał
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rybicki Jan (1963- )
(1)
Różycka Ewa (redaktor)
(1)
Scott Ginger
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Szmigrodzka Agata (1971- )
(1)
Urban Wiesław
(1)
Więckowski Maciej (1982- )
(1)
Żmuda Olga (1991-)
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Audience Group
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Niewidomi
(2)
9-13 lat
(1)
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Demographic Group
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Lojalność
(7)
Lojalność konsumentów
(6)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Obsługa klienta
(2)
Czarownice i czarownicy
(1)
Drugi Krąg (organizacja fikcyjna)
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Handel narkotykami
(1)
Kamyk
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Koszykówka
(1)
Kłamstwo
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Magia
(1)
Miłość
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myszka
(1)
Nastolatki
(1)
Nocny Śpiewak
(1)
Poczucie straty
(1)
Postawy
(1)
Pracownicy domowi
(1)
Prawda
(1)
Przyjaźń
(1)
Ptaki
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Rodzeństwo
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Tkacze Iluzji (stworzenia fantastyczne)
(1)
Uczniowie
(1)
Wierność
(1)
Wstyd
(1)
Zakochanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zaufanie
(1)
Zemsta
(1)
Zgwałcenie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Jaszczur (wyspa fikcyjna)
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Fantasy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele dla dzieci
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Powieść młodzieżowa polska
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
13 results Filter
Book
In basket
Sztuka budowania lojalności klienta / [autorzy Richard B. Chase i inni]. - Warszawa : ICAN Institute, 2013. - V, [3], 191 stron : ilustracje ; 22 cm.
(HBR on)
Symbol UKD: 659.1
Nazwy autorów na stronach 183-184. Na okładce i grzbiecie tytuł: Harvard Business Review Polska.
Tytuł oryginału: HBR on increasing customer loyalty, 2011.
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. Powszechne przekonania bywają jednak błędne. Zanim więc: zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy, opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów, poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów, zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów… …przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca. To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiazywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 238681 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Symbol UKD: 658.8:339.138:366.1
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-153 (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing)
Symbol UKD: 658.3:339.138:659.1:658.818
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-347 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : il., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt.36-29 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 204223 (1 egz.)
Audiobook
In basket
Symbol UKD: 821.111-93(086.7)
Plik nagrany w standardzie Czytak, w zakodowanym systemie mp3, do odtwarzania wyłącznie na urządzeniu Czytak.
Jeżeli ktoś skrzywdzi twoją siostrę - czy będziesz szukać rewanżu? Jeżeli twój brat zostanie oskarżony o straszne przestępstwo - czy będziesz go bronić? Mikey czuje bezsilny gniew, gdy jego siostra wyznaje, że została zgwałcona. Ellie jest zdruzgotana, kiedy jej brat zostaje posądzony o napaść. Teraz się spotykają. Odważna powieść autorki "Zanim umrę". To książka o lojalności i o wyborach, jakie się z nią wiążą. Ale przede wszystkim to książka o miłości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 82-3 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Z głową pod dywanem / Anna Onichimowska. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2018]. - 1 płyta CD (19 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Bulbes i Hania Papierek ; 2)
Symbol UKD: 821.162.1-93(0.034.44)
Płyta w formacie mp3.
Na spotkaniu z Panią Pisarką dzieci opowiadają, kim chciałyby zostać, jak dorosną. Bulbes i Hania też zabierają głos. Jedno z nich nie boi się przyznać do swoich marzeń, drugie nie tylko ich się wstydzi, ale dołącza do chóru szyderców. Wzajemne relacje obojga zdają się nie przetrwać tej próby. Gdzie jest granica między kłamstwem a pominięciem prawdy? Jak ważna jest lojalność? I jaką rolę w całej tej historii odegra tajemniczy mieszkaniec przestrzeni pod dywanem?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 82-93 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Cry baby / Ginger Scott ; [tłumaczenie Grzegorz Gołębski]. - Warszawa : Fundacja Edukacji Nowoczesnej, 2020. - 1 płyta (CD) (10 godz. 54 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Książka dla każdego)
Symbol UKD: 821.111(73)-93(086.76)
Pliki w formacie DAISY oraz MP3.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 82-93 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. N Sło (1 egz.)
Book
In basket
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. - Warszawa : Difin, 2017. - 238 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-357 (1 egz.)
Book
In basket
Okruchy dnia / Kazuo Ishiguro ; z angielskiego przełożył Jan Rybicki. - Wydanie 4. - Warszawa : Wydawnictwo Albatros, 2017. - 302, [1] strona ; 20 cm.
Tytuł oryginału: The Remains the day.
Książka laureata literackiej Nagrody Nobla 2017. Powieść nagrodzona Bookerem, najbardziej prestiżową brytyjską nagrodą literacką. Światowy rozgłos przyniosła jej ekranizacja z mistrzowskimi kreacjami Anthony’ego Hopkinsa i Emmy Thompson, wyróżniona 8 nominacjami do Oscarów. Narratorem książki jest Stevens, angielski kamerdyner, który wierność wobec pracodawcy i wypełnianie obowiązków stawia ponad wszystko. Swoje dotychczasowe życie w całości podporządkował służbie u lorda Darlingtona. Po śmierci chlebodawcy nadal prowadzi jego dom. Podczas krótkiego urlopu wyrusza samochodem do Kornwalii, by namówić do powrotu dawną gospodynię pannę Kenton. Rozpamiętuje minione lata. Proces analizy jest bolesny i przypomina budzenie się z długiego snu. Drobiazgowy Stevens odkrywa, że cała jego egzystencja była w istocie jedynie namiastką prawdziwego życia i że bezpowrotnie utracił szansę na osobiste szczęście.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 82-3 Ish Okr (1 egz.)
Book
In basket
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-349 (1 egz.)
Book
In basket
Drugi krąg / Ewa Białołęcka. - Wydanie 1 w tej edycji. - Warszawa : Wydawnictwo Jaguar, 2018. - 371, [1] strona ; 20 cm.
(Kroniki Drugiego Kręgu ; 2)
Młodzi magowie osiadają na smoczej wyspie Jaszczurze. Ukrywają się tam przed starymi mistrzami, którzy próbowali przejąć nad nimi kontrolę. Zakładają stowarzyszenie Drugi Krąg. Niestety, sielanka na wyspie nie trwa długo. Druga część „Kronik Drugiego Kręgu” to opowieść o wielkiej sile przyjaźni i niezwykłych możliwościach ludzkiej natury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 82-93 Bia Dru (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again