Form of Work
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(5)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(2)
Czytelnia Książek i Czasopism
(5)
Author
Chase Richard B. (1939- )
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kumar V. (1957- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Płonka Michał
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Urban Wiesław
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Subject
Lojalność konsumentów
(6)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Obsługa klienta
(2)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Lojalność
(1)
Motywacja pracy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
7 results Filter
Book
In basket
Sztuka budowania lojalności klienta / [autorzy Richard B. Chase i inni]. - Warszawa : ICAN Institute, 2013. - V, [3], 191 stron : ilustracje ; 22 cm.
(HBR on)
Symbol UKD: 659.1
Nazwy autorów na stronach 183-184. Na okładce i grzbiecie tytuł: Harvard Business Review Polska.
Tytuł oryginału: HBR on increasing customer loyalty, 2011.
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. Powszechne przekonania bywają jednak błędne. Zanim więc: zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy, opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów, poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów, zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów… …przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca. To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiazywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 238681 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Symbol UKD: 658.8:339.138:366.1
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-153 (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing)
Symbol UKD: 658.3:339.138:659.1:658.818
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-347 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : il., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt.36-29 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 204223 (1 egz.)
Book
In basket
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. - Warszawa : Difin, 2017. - 238 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-357 (1 egz.)
Book
In basket
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-349 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again