Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Książek
(2)
Czytelnia Książek i Czasopism
(5)
Autor
Chase Richard B. (1939- )
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kumar V. (1957- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Płonka Michał
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Urban Wiesław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Lojalność konsumentów
(6)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Obsługa klienta
(2)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Lojalność
(1)
Motywacja pracy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sztuka budowania lojalności klienta / [autorzy Richard B. Chase i inni]. - Warszawa : ICAN Institute, 2013. - V, [3], 191 stron : ilustracje ; 22 cm.
(HBR on)
Symbol UKD: 659.1
Nazwy autorów na stronach 183-184. Na okładce i grzbiecie tytuł: Harvard Business Review Polska.
Tytuł oryginału: HBR on increasing customer loyalty, 2011.
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. Powszechne przekonania bywają jednak błędne. Zanim więc: zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy, opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów, poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów, zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów… …przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca. To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiazywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 238681 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Symbol UKD: 658.8:339.138:366.1
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 65-153 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Marketing)
Symbol UKD: 658.3:339.138:659.1:658.818
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 65-347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : il., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt.36-29 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 204223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. - Warszawa : Difin, 2017. - 238 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 65-357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 65-349 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej