Form of Work
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(3)
Wypożyczalnia dla dzieci
(1)
Czytelnia Książek i Czasopism
(1)
Author
Berg Horst Klaus (1933- )
(1)
Centner-Guz Małgorzata
(1)
Dzierżawska Zosia
(1)
Miksza Małgorzata (1957- )
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Olbrycht Ada
(1)
Zimmerer Katarzyna
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1910 - 1919
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Metoda Montessori
(5)
Dziecko
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Montessori, Maria
(1)
Nauczanie
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Przedszkola
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Subject: work
Projekt " Badawcze odkrywanie świata"
(1)
Subject: time
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Lublin
(1)
Włochy
(1)
Genre/Form
Opowiadania i nowele dla dzieci
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
5 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 190222 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Symbol UKD: 373.2:373.3.046-021.64:37.091.4
Na stronie tytułowej znak własnościowy: Publiczna Biblioteka miejska w Chełmie, nr 920.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. N 4442 (1 egz.)
Book
In basket
Zrozumieć Montessori czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka / Małgorzata Miksza. - Wydanie IX uzupełnione. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2020. - 139, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Książka Zrozumieć Montessori ma na celu wyjaśnienie Czytelnikowi przesłania pedagogicznego Marii Montessori. Jednym z głównych terminów w pracach Montessori jest pojęcie „metoda”, skrywające nakaz niesienia dziecku wszechstronnej pomocy w trudzie indywidualnego rozwoju oraz postulat włączenia dziecka do społeczności kulturowej i cywilizacyjnej, z założenia przesyconej miłością i pokojem. Aby taka pomoc zaistniała, konieczne jest, zdaniem Montessori, odpowiednie przygotowanie dorosłych (nauczycieli, rodziców, pedagogów), którzy znając prawa rozwojowe dziecka (m.in. „polaryzację uwagi”, „wrażliwe fazy” etc.), będą je wspierać w rozwoju, kochać rozumnie i darzyć szacunkiem. Środkiem do tego ma być „przygotowane otoczenie”, a warunkiem sukcesu – respektowanie zasady porządku (samo- dyscypliny) i wolności, która, odpowiednio wyważona, prowadzi człowieka do optimum rozwojowego, czyli montessoriańskiej „normalizacji”.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 Mik Zro (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Przedszkolaka Montessori)
Początek przedszkola. Dla dziecka wszystko jest nowe. Nowe miejsce, nowi ludzie, nowy rytm dnia. „Ignacy idzie do przedszkola” to przeznaczona dla przedszkolnych debiutantów książka, która pomoże wesprzeć ich podczas oswajania się z nową rzeczywistością. Ignacy idzie do przedszkola Montessori, gdzie spotyka się z ciepłym przyjęciem dorosłych i dzieci, ale również mierzy się z wyzwaniami typowymi dla tego okresu, jak tęsknota za domem i trudności w nawiązywaniu relacji. Książka wspiera dzieci i rodziców w tym niełatwym okresie. Przeznaczona jest dla dzieci uczęszczających do wszystkich rodzajów placówek i może stanowić źródło inspiracji do przeprowadzenia bliskościowej adaptacji. Zawiera również treści dla rodziców dotyczące adaptacji przedszkolnej oraz karty edukacyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. O I Olb Ign (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again