Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(3)
only on-site
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(3)
Filia nr 1
(1)
Czytelnia Książek i Czasopism
(1)
Author
Brophy Jere E
(2)
Czerniawska Ewa (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Johnson Robert L
(2)
Kruszewski Krzysztof (1939-2015)
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Radzicki Józef
(2)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Niebrzydowski Leon
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Motywacja uczenia się
(3)
Motywacja
(2)
Pamięć
(2)
Uczenie się
(2)
Psychologia wychowawcza
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Świadomość
(1)
5 results Filter
Book
In basket
(Edukacja Dzisiaj)
Symbol UKD: 37.015.3:159.94](075.8)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 37-47 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja Dzisiaj)
Symbol UKD: 37.015.3:159.94](075.8)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 161330 (1 egz.)
Book
In basket
Tom 2 zawiera omówienie trzech wielkich tematów w psychologii: emocji i motywacji, uczenia się oraz pamięci. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe. Jedna motywy w dużym stopniu zależą od procesów uczenia się, natomiast u podstaw innych leżą przede wszystkim czynniki biologiczne. Co więcej, motywy różnią się między sobą wrażliwością na bodźce środowiskowe, na wzmocnienia i na wpływy społeczno-kulturowe. Zarówno emocje, jak i procesy motywacyjne są niezwykle istotne w zdobywaniu, przetwarzaniu i stosowaniu informacji ? na równi z inteligencją, dobrą pamięcią i zdolnością uczenia się. W niniejszym tomie wszystkie te relacje zostały szczegółowo omówione. W książce Czytelnik znajdzie wiele praktycznych wskazówek oraz odpowiedzi na ważne pytania. W jaki sposób kontrolować emocje? Skąd się bierze motywacja i jak ją wzmacniać? Czy należy karać i nagradzać dzieci? Jak się uczyć i jak rozumieć wybryki pamięci?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
All copies are currently on loan: sygn. I 208157 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tom 2 zawiera omówienie trzech wielkich tematów w psychologii: emocji i motywacji, uczenia się oraz pamięci. Problematyka związana z emocjami szczególnie obrosła w mity i wątpliwości. Autorzy rozprawiają się z tradycyjnym poglądem ukazującym emocje jako kłopotliwy ciężar i przeszkodę w korzystaniu z rozumu. Według nich inteligentna maszyna pozbawiona uczuć nie potrafiłaby wytworzyć zgodnego z prawdą obrazu rzeczywistości. Przedstawiają także różne rodzaje motywacji, wskazując charakterystyczne dla nich wpływy biologiczne, umysłowe, behawioralne i społeczno-kulturowe. Jedna motywy w dużym stopniu zależą od procesów uczenia się, natomiast u podstaw innych leżą przede wszystkim czynniki biologiczne. Co więcej, motywy różnią się między sobą wrażliwością na bodźce środowiskowe, na wzmocnienia i na wpływy społeczno-kulturowe. Zarówno emocje, jak i procesy motywacyjne są niezwykle istotne w zdobywaniu, przetwarzaniu i stosowaniu informacji ? na równi z inteligencją, dobrą pamięcią i zdolnością uczenia się. W niniejszym tomie wszystkie te relacje zostały szczegółowo omówione. W książce Czytelnik znajdzie wiele praktycznych wskazówek oraz odpowiedzi na ważne pytania. W jaki sposób kontrolować emocje? Skąd się bierze motywacja i jak ją wzmacniać? Czy należy karać i nagradzać dzieci? Jak się uczyć i jak rozumieć wybryki pamięci? Psychologia. Kluczowe koncepcje to nowoczesny przewodnik, który pozwala wszystkim zainteresowanym funkcjonowaniem ludzkiej psychiki, zorientować się w głównych teoriach, pojęciach oraz metodach stosowanych w różnych gałęziach psychologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
There are copies available to loan: sygn. 159.9 Zim Psy (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again