Form of Work
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(1)
Czytelnia Książek i Czasopism
(1)
Author
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Subject
Satysfakcja konsumentów
(2)
Lojalność konsumentów
(1)
Motywacja pracy
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. - Warszawa : Difin, 2017. - 238 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-357 (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta. Dla przedstawienia podejść stosowanych w różnych pracach naukowych autorzy zebrali ponad 500 publikacji z zakresu badań i modelowania satysfakcji klienta. Dało to obraz prowadzonych badań w różnych krajach oraz różnych branżach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 221507 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again