Form of Work
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(1)
Filia nr 2
(1)
Czytelnia Książek i Czasopism
(2)
Author
Gąsior Marcin
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Nawara Weronika
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Ekonomiści
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Satysfakcja zawodowa
(3)
Motywacja pracy
(2)
Stres zawodowy
(2)
Bezrobocie
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pracoholizm
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Psychologia pracy
(1)
Rynek pracy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tożsamość zawodowa
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Reportaż
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta / Łukasz Skowron, Marcin Gąsior. - Warszawa : Difin, 2017. - 238 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-357 (1 egz.)
Book
In basket
Symbol UKD: 614.253.5:316.334.22(438):331.101.3(438)
Pielęgniarki. Kończą trudne studia, dostają niskie pensje. Frustruje je, gdy traktowane są wyłącznie jako pomocnice lekarzy – przecież wykonują ciężką i wymagającą pracę. Często też niewdzięczną, bo pacjenci potrafią dać w kość. A jednak kochają to, co robią. Czerpią z pracy ogromną satysfakcję i chcą opiekować się chorymi. Pielęgniarstwo to coś więcej niż zawód. Przejdź się z nimi po szpitalnym korytarzu, a dowiesz się, jak naprawdę wygląda ich życie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 82-92 Naw W cz (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia pracy : podstawowe pojęcia i zagadnienia / Anna Lubrańska. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2017. - 224 strony ; 23 cm.
(Engram)
Tematyka podjęta w publikacji obejmuje zróżnicowany zakres problemów związanych z aktywnością zawodową współczesnego człowieka, analizowaną przez pryzmat zasadniczych wątków teoretycznych i efektów empirycznych, reprezentatywnych dla obszaru psychologii pracy. W książce scharakteryzowano kluczowe zmienne psychologiczne, określające sprawność działania jednostki w sytuacji pracy, wyjaśnianej również z perspektywy założeń psychologicznych koncepcji człowieka. Znaczącym obszarem zagadnień prezentowanych w publikacji są zjawiska towarzyszące jednostce w wielowymiarowym, zmiennym środowisku pracy, m.in. stres zawodowy, bezrobocie, wypalenie zawodowe, mobbing czy pracoholizm. W obecnej rzeczywistości organizacyjnej istotnej roli nabierają rozwiązania grupowe, a współpraca zespołowa staje się ważnym elementem systemu pracy. Dlatego, odwołując się do prawidłowości formułowanych przez psychologów społecznych, przedstawiono warunki funkcjonowania człowieka w grupie społecznej, kryteria efektywności zespołów i roli kierownika. Omówiono poglądy na temat motywacji do pracy i satysfakcji z pracy. W treść książki włączono również zagadnienia dotyczące obserwowanych procesów demograficznych oraz silnego zróżnicowania generacyjnego populacji pracowniczej. W tym kontekście scharakteryzowano poszczególne pokolenia obecne na rynku pracy oraz zaprezentowano specyfikę zjawiska zarządzania wiekiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 229948 (1 egz.)
Czytelnia Książek i Czasopism
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 1-248 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again