Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnia Książek i Czasopism
(1)
Author
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Komunikacja marketingowa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 65-349 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again