Form of Work
Książki
(2)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(1)
Czytelnia Książek i Czasopism
(1)
Author
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Wyszogrodzka-Gaik Agnieszka
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Wizerunek medialny
(2)
Blog
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Maine (Stany Zjednoczone)
(1)
Matki i córki
(1)
Odbiór społeczny
(1)
Politycy
(1)
Publicystyka
(1)
Publicyści
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Skandale
(1)
Spostrzeganie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Floryda (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Powieść amerykańska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Komunikacja i Media)
Symbol UKD: 316.77(438):821.162.1(091)-92"20"
Bibliografia, netografia na stronach 225-244.
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa, a jaki za pomocą obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny. Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy i Szymona Hołowni. Ponad pół tysiąca osób czytało ich felietony, spoglądało na zdjęcia lub przywoływało skojarzenia z tymi nazwiskami, by określić tzw. image werbalny, wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych, piszących na różne tematy i reprezentujących różne postawy światopoglądowe. Autorka bada image wieloaspektowo, więc książka może być cennym źródłem informacji dla osób pracujących nad wizerunkiem i projektujących komunikację, w tym dla publicystów, przedstawicieli public relations i reklamy, a także dla medioznawców, językoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykę zależności image’u od słów i obrazu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. Czyt. 31-239 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Young Jane Young.
W dzisiejszych czasach Hesper Prynne nie potrzebowałaby nosić szkarłatnej litery. Żeby napiętnować ją do końca życia, wystarczyłoby parę wpisów w Internecie... Jane Young mieszka w Maine, zajmuje się organizacją przyjęć, samotnie wychowuje córkę i nie spotyka się z żadnym facetem. Kilkanaście lat temu była kimś zupełnie innym – ambitną studentką z Florydy, marzącą o karierze polityka. W dodatku romansującą z kongresmenem Levinem, w którego biurze odbywała staż. Skandal związany z jego ujawnieniem zniszczył jej życie. A kongresmen? W przeciwieństwie do niej nadal ma się świetnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 82-3 Zev Wzl (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again