Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(1)
Author
Gajdek Grażyna
(1)
Halicki Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Zarządzanie portfelem
(1)
Znaki towarowe
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Symbol UKD: 336.767:339.138
Celem publikacji jest omówienie metod procesu zarządzania portfelem, ale - jak dodają Autorzy - z perspektywy marki. Praca, w większości teoretyczna, należy do dziedziny nauk ekonomicznych z zakresu zarządzania. Aktualnie w badaniach ekonomicznych problemem jest konstrukcja portfela inwestycyjnego i zarządzanie nim za pomocą wszelkich dostępnych informacji. Metodologia zarządzania portfelem inwestycyjnym ciągle ewoluuje. Liczba i jakość informacji, jakie w codziennym funkcjonowaniu otaczają inwestorów giełdowych, sprawia, że rynek staje się coraz bardziej skomplikowany i trudny do przewidzenia. W związku z tym coraz częściej i bardziej szczegółowo naukowcy piszą o związkach zmiennych nieekonomicznych (nazywanych czynnikami behawioralnymi) ze stopami zwrotu, które mogą w znaczny sposób wpływać na decyzje inwestorów giełdowych poprzez oddziaływanie na ich emocje. Jednym z elementów tych nieustrukturyzowanych danych jest marka produktu. Z recenzji prof. dra hab. inż. Bolesława Borkowskiego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Książek
There are copies available to loan: sygn. I 223882 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again