Form of Work
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia Książek
(1)
Author
Chase Richard B. (1939- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Lojalność konsumentów
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Sztuka budowania lojalności klienta / [autorzy Richard B. Chase i inni]. - Warszawa : ICAN Institute, 2013. - V, [3], 191 stron : ilustracje ; 22 cm.
(HBR on)
Symbol UKD: 659.1
Nazwy autorów na stronach 183-184. Na okładce i grzbiecie tytuł: Harvard Business Review Polska.
Tytuł oryginału: HBR on increasing customer loyalty, 2011.
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. Powszechne przekonania bywają jednak błędne. Zanim więc: zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy, opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów, poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów, zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów… …przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca. To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiazywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. I 238681 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again