Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Książek
(31)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 3
(1)
Czytelnia Książek i Czasopism
(14)
Czytelnia Zbiorów Regionalnych
(1)
Autor
Antczak Mariola
(2)
Lisowska Renata
(2)
Niedbalski Jakub
(2)
Puś Wiesław
(2)
Ropęga Jarosław
(2)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Barszczewska-Krupa Alina (1932-2001)
(1)
Bembenek Bogusław
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Borowicz Andrzej
(1)
Brodowska-Kubicz Helena (1914-2003)
(1)
Chmieliński Maciej
(1)
Czapla Tomasz P
(1)
Czerwińska Jadwiga
(1)
Daniłowicz Paweł
(1)
Drzazga Dominik
(1)
Dynkowska Julia
(1)
Dzieciuchowicz Jerzy Zygmunt (1943- )
(1)
Filipczak Małgorzata
(1)
Ford Sam (1983- )
(1)
Gajos Mieczysław
(1)
Gazda Grzegorz (1943-2020)
(1)
Glinkowska Beata
(1)
Granosik Mariusz
(1)
Green Joshua (1972- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Iwińska-Knop Krystyna
(1)
Izdebska Agnieszka (filolog)
(1)
Jabłońska Marta R
(1)
Janiak Bronisława
(1)
Janicka Iwona
(1)
Jenkins Henry (1958- )
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Kaczor Idaliana
(1)
Krawczyk Ryszard Paweł (1955- )
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Kubicka Hanna
(1)
Kucharski Leszek (1967- )
(1)
Kudra Andrzej
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(1)
Lemann Natalia
(1)
Lisek-Michalska Jolanta
(1)
Liszewski Stanisław (1940- )
(1)
Majer Andrzej
(1)
Malinowski Andrzej
(1)
Marynowicz-Hetka Ewa 1946-
(1)
Małek Eliza
(1)
Nowaczyk Adam
(1)
Płachcińska Krystyna
(1)
Płuciennik Jarosław (1966- )
(1)
Rossa Agnieszka
(1)
Sahaj Tomasz (1966- )
(1)
Sibińska Anna
(1)
Starosta Paweł
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Sułkowski Bogusław (1943- )
(1)
Sztabiński Grzegorz (1946-2020)
(1)
Szweda-Lewandowska Zofia
(1)
Szydłowski Cezary
(1)
Szymczak Jan
(1)
Walczak-Niewiadomska Agata (1977- )
(1)
Wawrzyńczyk Jan
(1)
Wróblewski Michał (1985- )
(1)
Włodarczyk Jerzy
(1)
Zatora Anna (1990- )
(1)
Zdrodowska Magdalena
(1)
Znajmiecka-Sikora Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(44)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Kulturoznawcy
(1)
Medioznawcy
(1)
Temat
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Czytelnictwo dzieci
(2)
Czytelnictwo młodzieżowe
(2)
Innowacje
(2)
Mniejszości narodowe
(2)
Odbiór społeczny
(2)
Opieka społeczna
(2)
Prawo
(2)
Promocja czytelnictwa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rodzina
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Żydzi
(2)
Abstrakcja geometryczna
(1)
Abstrakcjonizm
(1)
Aktywizacja społeczna
(1)
Antropologia
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Brodowska-Kubicz, Helena
(1)
Broń palna
(1)
Chłopi
(1)
Cyberprzestrzeń
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Folklor
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gotycyzm
(1)
Humboldt, Wilhelm von
(1)
Hymn grecki
(1)
Hymn indyjski
(1)
Hymn łaciński
(1)
Indywidualizm (filoz.)
(1)
Integracja społeczna
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internauci
(1)
Internet
(1)
Język francuski
(1)
Język polski
(1)
Język ukraiński
(1)
Kadry
(1)
Kamiński, Aleksander (1903-1978)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura staroruska
(1)
Marketing
(1)
Matematyka
(1)
Miasta
(1)
Mniejszości religijne
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Nauki społeczne
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Oświata
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Poezja
(1)
Polityka
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemoc
(1)
Przestrzeń
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publicyści
(1)
Religijność
(1)
Retoryka
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Skróty francuskie
(1)
Socjologia
(1)
Spostrzeganie
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Style i kierunki artystyczne
(1)
Symulacja
(1)
Teoria estymacji
(1)
Topologia
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wojsko
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-
(7)
1801-
(5)
1901-2000
(5)
1701-
(3)
1501-
(2)
1989-2000
(2)
1301-
(1)
1401-
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Łódź (woj. łódzkie)
(3)
Chełm (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Europa
(1)
Niemirów (woj. podlaskie)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Publicystyka polska
(1)
Zło
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja i Media)
Symbol UKD: 316.77(438):821.162.1(091)-92"20"
Bibliografia, netografia na stronach 225-244.
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa, a jaki za pomocą obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny. Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy i Szymona Hołowni. Ponad pół tysiąca osób czytało ich felietony, spoglądało na zdjęcia lub przywoływało skojarzenia z tymi nazwiskami, by określić tzw. image werbalny, wizualny i publiczny. Celowo zweryfikowano wizerunki osób publicznych, piszących na różne tematy i reprezentujących różne postawy światopoglądowe. Autorka bada image wieloaspektowo, więc książka może być cennym źródłem informacji dla osób pracujących nad wizerunkiem i projektujących komunikację, w tym dla publicystów, przedstawicieli public relations i reklamy, a także dla medioznawców, językoznawców czy badaczy komunikacji. Studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków lingwistycznych wprowadza w tematykę zależności image’u od słów i obrazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 31-239 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 216714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 0-135 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 155154, I 155153 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929-051 Bro Z ch (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Brodowska (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R 929-051 Bro Z ch (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Ch XIII B Bro Z ch (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 160764 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 217230 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 160769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 316.64:316.77:177
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Zjawisko hejtu zbadali badacze wielu specjalności: kulturoznawcy, literaturoznawcy, medioznawcy, socjologowie, psychologowie, filozofowie, politolodzy oraz badacze prawa. Dzięki multidyscyplinarnej perspektywie czytelnik może się dowiedzieć o hejcie rzeczy, o których nie miał pojęcia, choć wydawałoby się, że jest to zjawisko każdemu dobrze znane, proste i nie wymagające głębokich analiz. A jednak ta książka pokazuje, że jest inaczej. Pokazuje, jak mało możemy wiedzieć o zjawisku, które dobrze znamy. I jak dużo musimy się jeszcze nauczyć. Prof. dr hab. Paweł Łuków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 31-229 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 160765 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne)
Temat: Topologia
Symbol UKD: 515.1
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 160774 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 160767 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 821.162.1(091):82(091)]"18/19"(061)
Mater. międzynarodowej interdyscyplinarnej konferencji pt. "Wokół gotycyzmów : wyobraźnia, groza, okrucieństwo", Łódź, 15-18 maja 2001 r. - Tekst częśc. tł. z ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 160768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Symbol UKD: 334.726(438:477)
Monografia zawiera analizę teoretyczną problemów internacjonalizacji o charakterze poznawczym i utylitarnym, a także prezentację badań przeprowadzonych w polskich i ukraińskich mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w związku ze sposobami ich internacjonalizacji. Oparcie rozważań na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw ze znanymi w świecie modelami. Zasadniczą treścią publikacji jest opis i analiza internacjonalizacji przedsiębiorstw w kontekście jej modeli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 33-525 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 336.71(438)
Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 218961 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łódzkiego)
Symbol UKD: 339.138"1989/..."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 33-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 004.738.5:316.325:37.013.43:316.77
Szacuje się, że co drugi człowiek na świecie ma dostęp do Internetu, a coraz więcej codziennych aktywności zostaje przeniesionych do cyberprzestrzeni. W tej sytuacji warto się zastanowić nad wpływem globalnej sieci komputerowej na nasze życie. Prezentowana publikacja stanowi wprowadzenie do bogatej tematyki psychologii Internetu, czyli dziedziny zajmującej się oddziaływaniem tego medium na jednostkę. Autorka w przejrzysty i usystematyzowany sposób przedstawiła charakterystykę współczesnych internautów, kreowanie e-tożsamości, cyfrowy narcyzm, agresję słowną w Internecie oraz uzależnienie od cyberprzestrzeni. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków związanych z informatyką i naukami społecznymi oraz osób zainteresowanych wpływem Internetu na człowieka. To cenna lektura także dla rodziców, opiekunów i nauczycieli zajmujących się wychowaniem młodego pokolenia, dla którego cyberprzestrzeń staje się nieodłączną częścią codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I 229077 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 160773 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 316.811/.815:316.64:316.334.22](438)
Prezentowane w książce problemy teoretyczne i wyniki najnowszych badań dotyczą szczególnie ważnych i wzajemnie na siebie oddziałujących obszarów życia człowieka, jakimi są praca i rodzina. Praca stanowi o podstawach ekonomicznych, dobrobycie rodziny. Rodzina jest najważniejszym źródłem wsparcia dla człowieka, gwarantującym mu również rozwój zawodowy. Jakość wypełniania ról rodzinnych i zawodowych podlega wpływom: polityczno-ekonomicznym, przemysłowym, legislacyjnym, edukacyjnym, związanym z funkcjonowaniem organizacji i procesami zarządzania, co wymaga angażowania specjalistów różnych nauk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 31-228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Poszukiwaniu Idei XXI Wieku.)
Symbol UKD: 316.77
"Co się nie rozprzestrzenia – umiera" – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, autorzy mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I 230068 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 33-108 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej